Špindl Vibes

Čaukoooo!

Tak mám konečně po státnicích, které jsem úspěšně failnula!:D Jo. Ani jsem si po týdnu kafí, nespání a šrotování neškrtla, ale holt nemůže mít člověk štěstí pokaždý, takže tomu dám šanci znovu v květnu, společně s obhajobou diplomky, kterou jsem ještě ani nezačala psát, haha:)

Konečně se ale zase můžu věnovat tomu, co mě baví!:) Takže ještě před vyhlášením výsledků státnic jsem stihla sepsat report ze Špindlu, kam jsem vyrazila s holkama na dámskou jízdu!

Strávily jsme tu dva dny plné skvělého jídla a lyžování. No posuďte sami, jak jsme se měly! První den jsme vyjely lanovkou na Medvědín na oběd, potom jsme zavítaly do Ledária a večer vyrazily rolbou (!) nahoru do restaurace na Pláni na #vecerizazitku, na kterou se můžete dostat všichni! :) Nebya to jen akce speciálně pro nás.

Druhý den ráno jsme vstávaly brzo a vyrazily lyžovat na freshtrack, ještě před tím, než se na svah nahrnou všichni, takže manchester zajištěn!:))))

A po dlouhé době mám pro vás i SOUTĚĚĚĚĚĚĚŽ! Tentokrát o DVA SKIPASY do Špindlu! Stačí mi sem do komentářů napsat, co vás na horách nejvíc baví/co máte nejradši a proč! A nezapomeňte mi připojit e-mail, ať výhercovi mám kam napsat! <3

No a zítra odlétám do Istanbulu na dva dny zapomenout na školu a potom hned do Maroka, tak se mega těšim! Mělo to být za odměnu za státnice, ale bude to spíš na žal, hihi:)

E.

Hey guysssss!

So finally the state exam is behind me and I failed it like a boss! Yeah. Even after a week of coffee, not sleeping and studying, I guess I can’t be lucky every time, so I’ll give it another chance again in May, along with the defense of my thesis, that I haven’t even started writing yet, haha :)

Finally, I can do what I love again! :) So, before announcing the results, I was able to write a report from Spindl, where I went with my girls.

We spent two days full of great food and skiing. You’ll see how much fun we had from the pictures! On the first day we took a chairlift to Medvedin and had lunch up there, then we went to Ledarium to see some ice statues, and in the evening we went up to the restaurant Na Plani for special dinner, having a snow cat ride! Btw, you can all experience all this, it wasn’t just a special event for us.

The next morning we got up early and did some freshtrack skiing, before all the people got on the slope, so we enjoyed some manchester snow!:))

And after a long time, I got a CONTESTTTTTT for you guys! You can win two SKIPASSES to SPINDL if you write me in the comments (here on the blog) “why you like mountains/what you like about mountains the most!” Don’t forget to add you e-mail address, so I can contact you in case of winning! <3

And tomorrow I’m leaving to Instanbul and right after that to Marocco, so I can’t wait. It was supposed to be a celebrating travel, but now it’ll turn into a grief travel, haha:)

E.

P.S. Některé fotky jsou od Lenky! :)

Spread The Love!Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrShare on StumbleUponShare on Reddit

22 comments for “Špindl Vibes

1. Vendula
    February 2, 2018 at 21:36

Ve Špindlu jsme ještě nikdy nebyli, takže bychom rozhodně rádi vyzkoušeli něco nového. My se právě vrátili z lyžovačky z Rakouska a hned bych jela zpět. Na horách – nejen zimních – miluju vše co bylo již popsáno, ale v posledních pár letech hlavně to, že se mi to úspěšně daří přenášet na moje kluky. Mají 5 a 7 a ten menší si už letos vyprosil ´odražováky´ a i ty nejvyšší kopce jsme už sjížděli hromadně. No, a ty tvářičky odpoledne, to je radost sledovat :-)
    vendula.podzemna@seznam.cz

2. Natálie
    February 2, 2018 at 17:07

Ahoj Eliško,
    Ze všeho nejvíc miluju zimu (hned po mém příteli! ), takovou tu zasnezenou :)) . A se zimou mám nejvíc spojené hory a lyžování, takže když jsem viděla tvoje fotky, tak mi hned v hlavě naskočila ta pohoda a klid co na horách je, taková ta jejich majestatnost, která mi prostě pokaždé málem vyrazí dech.
    Ale protože jsem lyžař už od školky, tak co mám neodmyslitelně spojené s horami (a lyžemi) jsou prostě věci jako nenahraditelný zvuk lyží, když jedeš ráno po mansestru, omrzlé a červené tváře a děsně bolavé lýtka z celého dne lyžování, že bolí i jít po schodech. Pro někoho to je možná nepříjemné, ale pro mě je to prostě super! :)
    Měj se hezky! :)

Cutakova.natalie@gmail.com

3. Danca
    February 2, 2018 at 00:09

Bavi me ta volnost, kdy si to frcis dolu v cerstvem prasanu, sem tam sebou do nej placnes a vubec ti to nevadi.. to krupani pod nohama zmrzleho snehu. Hecovani se s kamosema..a taky ten pocit po celodennim snowboardingu, hlavne pri vyzouvani bot :D
    mikulida@seznam.cz

4. Jirka T.
    February 1, 2018 at 00:43

Ahoj Eliško, na horách mě nejvíc baví parádní rychlá jízda na lyžích, čerstvý vzduch, nádherné výhledy a příroda. Je to takový únik z každodenní reality do jiného světa, můj nejoblíbenější sport, už od dvou let, každou zimu, nejlépe každý víkend :-)
    jiritrumpes@gmail.com

5. Martina
    January 31, 2018 at 06:21

Ahoj Elisko, miluju prirodu, kopce, cerstvy vzduch a slunce na snehu (kdyz jsou), proste tu odlisnost od mesta, ve kterem travim vetsinu roku; miluju snih, ktery uz ve meste temer nemame; miluju stravit cely den venku na tom snehu, at uz na sjezdovce nebo jen tak chozenim po svych, a nejvic miluju ten pocit neuveritelne prijemne vymrzle unavy a vycerpani po celodnu venku, cervene tvare a hlad, ktery je na horach tak nejak jiny, teply caj (dobre, nejen ;) u krbu v horske chate…neuveritelna pohoda a pocit stesti! :) Pekny den, Martina

6. Pavla
    January 30, 2018 at 15:57

Ahoj Eliško, krásné fotky!
    O skipass nesoutěžím, protože nelyžuju :D Ale odpovědět jsem chtěla stejně.
    Na letních horách mám nejradši ten pocit svobody. Když stojíš někde vysoko (nebo aspoň relativně vysoko :D), kolem není ani noha a jako bys na světě byla jenom ty a hory. Nebo když uháníš po úzké hřebenové stezce, okolo jenom fouká vítr, koukáš na suťová pole a máš pocit, že tě nic netíží, a že bys takhle mohla strávit klidně zbytek života. Když hodiny stoupáš do prudkého kopce, nemá to konce, ale najednou jsi na vrcholu a víš, že jsi dosáhla toho nejvyššího bodu, že dál už to nejde. Když je v údolí 32 stupňů, ale tebe ochlazuje vítr od ledovce :D. No prostě všechno! :D

7. Mirka
    January 30, 2018 at 15:51

Ahoj, na horách u mňa vyhrává asi ten pocit, že sa na ně vůbec chystám, to těšení se předem. S našim psem je pak i ten výšlap velká sranda a samozřejmě termoskový čaj a tatranka jako vrcholová odměna s krásným výhledem. Od mala jsme chodili na túry pod širák i se stanem a tak nějak mě vždy taková cesta do hor vrací k sobě samé. Jsem tam prostě sama sebou :)

miri.krupova@email.cz

Mirka

8. January 30, 2018 at 09:43

Na horách mě nejvíc baví to, že si připadám jako v jiném světě. Starosti jako by neexistovaly a najednou jsem jen já sama se sebou a neskutečně si to užívám. Nikde si tak nevyčistím hlavu a neutřídím myšlenky, jako když se zastavím a rozhlédnu po vrcholcích okolo.
    Krásný den a užívej, i když to tentokrát nedopadlo, příště to vyjde ;)

kunc.veronika@gmail.com

9. Anna
    January 30, 2018 at 08:48

Je to trochu klišé, ale jsou to prostě ty panoramata. V zimě, v létě – je jedno kdy. Prostě mě ta příroda vždycky dostane a já jen zírám s otevřenou pusou a otravuju ostaní svými dotazy, jestli vidí to co já :D.

P.S.: Ze státnic si nic nedělej. Vůbec si nedovedu představit, že bych toho při škole stíhala tolik jako ty. A za to máš můj obří obdiv :).

10. Klára N.
    January 29, 2018 at 22:12

Ahpj Eliško,

na horách miluju nejvíc asi … Hory :D prostě ten fakt, že může člověk někam šplhat a dosahovat vrcholu / nějaké hospody nahoře. Minule jsem byla překvapená, jak hezkej trail jsme si udělali na Luční Boudu a přes Kozí hřbety. Nějak jsme to ale v dubnu podcenili a dost se bořili ve sněhu. A to je druhá věc, co miluju na horách:) V Praze mi ten sníh tak chybí a když už je, vím, že bude jen chviličku a nestihnu nasát atmosféru a dostatečně ten sníh “využít”. Když jedu na hory, v, že se můžu těšit na křupání, lyžování, bobování a dělání andělíčků nejen jeden den.

A taky horká hruška no!

K.

nnoskovaklara@seznam.cz

11. Terezie Najserová
    January 29, 2018 at 20:57

Ahoj Eliško, na horách miluji ten svůj osobní klid, ten svůj prostor v kterém si jezdím na lyžích nebo na snowboardu a nikdo mi to nevezme, naplno si to se svými myšlenkami užívám a jsem to jenom já, sama za sebe. Je to pro mě úžasný relax a skvele strávený čas sama se sebou ❤️

12. Lucie
    January 29, 2018 at 20:37

Ahooj,
    Jelikož do Špindlu jsem jezdila s babičkou a dědou asi 10let každý rok, tak mi tvoje fotky připomněly ty nejkrásnější vzpomínky z hor a musela jsem se podívat i na ty naše z dřívějška :) Na horách v zimě miluju všechno. Je to jako v jiným světě, všechno vypadá pod bílou peřinou veseleji :) Sníh si užívám jak na prkně na sjezdovce tak i mimo ni, ale taky pěšky při různých túrách a výšlapech. V zimě jsou pro mě ty nejkrásnější východy a západy slunce, když se všechno zabarví ještě do oranžových barev. A úplný top je to, když to můžeš pozorovat z nějakého vrcholu a ještě je k tomu inverze. No prostě hory v zimě jsou pro mě nejvíc :)

13. Bara
    January 29, 2018 at 19:13

Na horach miluju atmosferu, pohodu, cersvej prasan, vuni snehubezstsrostnost, dobrou naladu, chvile s kamarady, lyze a letos novy hulky od jezucha :-) a hlavne apres ski:-) bara.kacerova@gmail.com

14. Mira
    January 29, 2018 at 18:57

Při turistice mě nejvíce baví to ticho a samota. Při řádění na svahu mě nejvíce baví, když si můžete dat na závěr dne jednoho létajícího jelena a pak si užít sjezdovku naplno.

15. Aďa
    January 29, 2018 at 18:56

Cauko Eli, na horách je nejvíc sníh a jeho tisíc podob, příroda všude kolem, nevyzpytatelny počasí. No a nejvíc miluju, když se vyrazí na svah a uzijes si super pojezdeni. Můj sen je prohánět se ve volným terénu a jednou si nějakou tu horu i vyšlapnout a pokořit ji sevsim všudy, ale celodenním skipasem nikdo nepohrdne :) :) užij si dovcu

16. TerkaC
    January 29, 2018 at 18:51

Je to prostě skvělej relax v jinym světě, kde člověk dokáže zapomenout na každodenní realitu. A úplně nejlepší jsou na to prázdný svahy a čerstvě urolbovaná sjezdovka…

17. Emma
    January 29, 2018 at 18:43

Ahoj Eliško.. co bych k tomu tak mohla napsat.
    Miluju hory. Miluju hory s kamarádama. A nejvíc! miluju hory v kombinaci s kamarádama a Aperolem. :D Proč to mam ráda asi nemusim vysvětlovat, ale prostě to miluju a zima je mojí nejoblíbenější roční dobou <3

emma.rihakova@gmail.com

18. Simča
    January 29, 2018 at 15:03

Miluju horskou turistiku – jak tu letní, tak zimní. Válení u moře mě nikdy neuspokojilo, a jelikož bydlím u Prahy tak těch hor a sněhu tu v blízkosti taky moc neeostanu. A lyžování za svitu horského slunce je ta nejhezčí věc ❤️

19. Eliška
    January 29, 2018 at 14:51

Ahoj Elisko, ja jsem totalni horskej milovnik, takze se tehle souteze proste zucastnit musim! Zrovna vcera jsem se ze Spindlu vratila a uz bych jela zas :D
    Miluju lyzovani a jezdime vetsinou s partou kamaradu, takze miluju tu atmosferu, zajezdit si, dat si svarak a klobasu za milion a uzit si to :D je to pro me hroznej psychickej odpočinek, i kdyz po navratu bych potrebovala vzdy jeste aspon jeden den na zotaveni :D

20. John
    January 29, 2018 at 14:30

Ahoooj, nejvíc mě baví na horách ponořit se do pořádného prašanu a jezdit mimo sjezdovky tedy miluju freeride jak sníh ti úplně stříká všude i přes hlavu a ty si užíváš tu volnost. Tak snad mi to vyjde :D

21. January 29, 2018 at 13:26

Spindl je moje srdcovka,i kdyz lyzovat uz chodim jen od pul 9 tak max do 10,nez se to tam vsechno nahrne.Ale ucila jsem tu lyzovani a pracovala i po zbytek roku asi 7 let a navzdory vsi komerci a pozlatku ma Spindl svoje veliky kouzlo!
    A co me na horach nejvic ba? To ticho,kdyz snezi,to jak voni snih,to jak noci huci rolby a snezna dela! Jinak mam nejradsi nazout skialpy a jit pryc mimo sjezdovky ke Krakonosovi do hory!!! 😉
    gek.a.cuk@seznam.cz

22. Adél
    January 29, 2018 at 13:15

Ahoj Eliško, na horách mě nejvíc baví ta atmosféra, kterou si užívám s kamarády. Na střední jsme jezdili pravidelně každý rok a
    na základce jsme zase pravidelně jezdili na zimní tábory. Myslím, že lepší zážitky než z hor už mít ani nejde. :)
    PS: super fotky z Vašich hor! :)