High Tatras #elitebloggerstrip

Ahoj!

Už v minulém článku jsem psala, že sedím ve vlaku do Tater. Sice jsem říkala, že teď dlouho nikam nepojedu, ale minulý týden jsem se přidala k Elite Bloggers a sice to bylo dost narychlo, ale holky mě vzaly s sebou na hory testovat lyže AK do Vysokých Tater!

Přijely jsme Leo Expressem večer, na nádraží nás vyzvedly taxíky a odvezly do hotelu Kampinski (!). Ještě jsme poseděly a daly si fantastickou pozdní večeři.

Ráno jsme se probudily do nááádherného dne. Sice sluníčka moc nebylo, ale stejně ten pocit, když ráno vylezete z bílých peřin a roztáhnete závěsy a všude kolem je sníh, je k nezaplacení. Vyrazily jsme na ooobrovskou snídani, abysme načerpaly síly na celý den. Ještě před odjezdem na svah nás čekala prohlídka celého hotelu. Koukly jsme se i do prezidentsého apartmá! Po prohlídce jsme vyfasovaly lyže od #mujsport a jelo se!:))

Na lyžích jsem naposledy stála před 8 lety a od té doby jsem se snowboardu nepustila. Říká se, že se to nezapomíná a musím potrvdit, že je to pravda:) První vteřiny jsem vůbec netušila, co mám s nohama dělat, ale pak už to jelo:))

Po celodenní lyžovačce jsme se vrátily na hotel a daly si pořádnou vanu. Neznám lepší pocit! A teď už vyrážíme na degustační véču!
Zatíííím!
E.

Heyyyyy!

I’ve written in one of the previous posts, that I was sitting in a train to High Tatras, so now I’m going to explain everything. I know I said that I wouldn’t go anywhere in the next few months, but last week I joined the Elite Bloggers and they took me with them to this trip to High Tatras. The main purpose of this trip was to test the AK ski.

We got here quite late at night by Leo Express, and were picked up at the train station by taxi, which took us to the fabulous Kampinski (!) hotel. We had just a small dinner and were sitting & talking in the lounge till late.

In the morning we woke up to a beautiful day and even though there was not much of sun, the feeling of getting up from the comfy white blankets and drawing the curtains with a view of snowy lake, is unforgettable. We had this huuuuge breakfast in order to get some energy. Just before hitting the slopes, we had a guided tour through the whole hotel and we even peeped into the presidential suit. After the tour we received the skis provided by #mujsport and headed to the slopes.

The last time I skied was about 8 years ago and since that time, I haven’t cheated on my snowboard until now. It is said that you don’t forget skiing and it’s true! The first few seconds I had no idea what to do with my legs, but it all came back to me after a few minutes.

After getting back to the hotel, I jumped right to the tub. There is no better feeling! And now we’re on our way to the restaurant to do some wine & food degustation!

I’ll get back to you tomorrow!
E.

IMG_9095 IMG_9094 IMG_9082

IMG_9125 IMG_9124 IMG_9111

IMG_9172 IMG_9171 IMG_9165 IMG_9163 IMG_9140

Spread The Love!Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrShare on StumbleUponShare on Reddit

4 comments for “High Tatras #elitebloggerstrip

1. March 21, 2016 at 20:04

Tam je fakt nádherne (:

Daniela

2. Karoliina
    March 22, 2016 at 19:54

Co tě přimělo stát se součástí Elite Bloggers ?
    Mrzí mě, že jsou všechny jejich příspěvky stejné a celý instagram taky :-( Měla jsem ráda právě tu různorodost a originalitu blogů, co pod Elite nepatří/nepatřily…
    Ale nechci to samozřejmě hanit, když neznám “pozadí” události..

• March 22, 2016 at 23:41

Chápu, že když vidíte podobné fotky u 15 lidí, že to je opruz. Ale tohle byla naše společná akce a je to jednou za nějakou dobu, takže hned jak se vrátím zpátky do ČR, tak jsem si jistá, že se originalita blogů zase vrátí:)